Hur ska en bra blogg vara?

Skriv eran åsikt, jag vill veta!
Själv tycker jag att det är roligt att läsa bloggar som uppdaterar ofta, skriver sina åsiker, har mycket bilder och skriver bra saker folk faktiskt är intresserade av att läsa.
Men helt klart mycket bilder i en blogg!

Så vad tycker NI?



♥Kommentera här
Postat av: Maja

Jag tycker din blogg e bra som den är nu :D

2010-03-08 @ 22:18:50
Postat av: Lillajag

gör mera sminkningar, dina e jätte fina ;)

2010-03-08 @ 22:21:44
Postat av: Daniella

Håller med dig ! :) Och av de som jag sett av din blogg är att den uppfyller dom kraven . Detta är en blogg jag kommer att fortsätta följa :)

2010-03-09 @ 08:53:53
URL: http://endastella.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg är as bra:D men kan du inte visa mer vad du gör på friditen, vännerna osv. vad du gör o sådär:D sminket/kläderna är greeat

2010-03-10 @ 16:32:48

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0