Fick en fråga ang min tröja jag satte på nitar på.

Men det där är ju inte samma tröjor. köpte precis den där med nitarna på från lindex idag.
Du kan ju inte skapat en precis likadan? Också från lindex. haha.

Svar. Jo det e visst samma tröja bara att de ser olika ut i ljuset och att jag har vikt upp ärmarna på den efteråt.
+ att jag inte ens sett den tröjan du snackar om på lindex?  Jag bara satte på lite nitar från ett skärp och sen gjorde jag en båge av det så jag har inte köpt denna tröjan färdig med nitar!

Ni ser väl att det INTE står lindex i den eller hur? ;)




♥Kommentera här
Postat av: kerstin

varför skulle du ljuga om en sån sak? folk alltså... man ser ju till och med att det är samma lapp i tröjorna i första inlägget.

2010-03-17 @ 11:15:56
Postat av: Ina

Fett fint resultatet blev!;) <3

2010-03-17 @ 21:40:47
URL: http://byina.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0