Emelia testar L´ORÈAL Studio Secret

Idag testar jag Studio secret anti-shine mattifying primer

Loreal om produkten: UTMANA GLANSEN!

Den här concealern är behaglig, mattgörande och tar bort glansighet – den perfekta kombinationen.
Den är lätt att applicera, behaglig att ha på huden och ger ett förbluffande resultat: hudens finish blir matt, slät och silkeslen, som genom ett trollslag!

Min åsikt: Den här är verkligen sjukt behaglig som de säger att stryka på huden och ha på sig, man blir helt silkeslen av den! Den ska matta ner och göra så att inte foundationen glänser, det har den misslyckas med på mig iallafall. Klart resultatet varierar men just på mig så mattade den inte. Man får iallafall silkeslen len hy somsagt!

 


♥Kommentera här

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0