Emelia testar L´ORÈAL Studio Secret

Idag testar jag Studio Secrets ögonskugga Grey 370!

Loreal om produkten;
Upptäck den första serien mono ögonskuggor som utvecklats enligt colorimetrins regler: komplementfärger till din naturliga ögonfärg ger dig en intensivare blick. Mörklila ögonskuggor gör gröna ögon smaragdgröna, blå ögonskuggor tar fram guldskimret i bruna ögon, regnbågsskimrande och metallicfärgade ögonskuggor ger ett intensivare djup i svarta ögon, medan ögonskuggor i brunt, beige och orange förstorar blå ögon och gör dem azurblå.


Min åsikt;
Jag tycker den var riktigt bra (som även de andra skuggorna från serien är).
Jag matchade den med en ljus beige nyans från mina Viva la diva palett.

Just denna färgen passar jätte bra om man vill ha lite åt "smokey eyes" looken,
perfekt till en lite mindre intensiv sotning!









♥Kommentera här
Postat av: Anonym

VA FINT! :D

2010-03-10 @ 20:34:50
Postat av: Anonym

snyyyggt ;)

2010-03-10 @ 20:35:07
Postat av: Kerstin

Sjukt fin sotning det där :) Som alla dina ögonsminkningar. jag lyckas alltid smeta till mina på något sätt när jag har mörka nyanser... Men förresten, jag måste bara kolla en grej, är det inte Viva la Diva-palett du har och inte Viva la Vida? Har sett att du skrivit det på andra ställen och har aldrig hört att det finns ett märke som heter Vida.

2010-03-11 @ 12:39:07

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0