Emelia testar L´ORÈAL Studio Secret

Idag testar jag Studio secret Anti redness primer!

Loreal om produkten:
EN JÄMN ANSIKTSFÄRG
Alla kvinnor kan utöva magi med concealer för att ge en illusion av en hudfärg utan ojämnheter. Det gäller bara att följa komplementfärgernas lag: för att neutralisera en nyans måste man applicera dess komplementnyans. I det här fallet är det grönt som upphäver det röda och ger huden en jämn färg. Syns inte, finns inte – resultatet är förbluffande.


Min åsikt:
Denna primern var riktigt bra och täcker de röda områderna. Den gröna färgen täcker allt rött.
Så denna är att rekommendera om du vill få en jämn ansiktsfärg!



♥Kommentera här
Postat av: Anonym

Den verkar väldigt bra iallafall :D

2010-03-05 @ 23:57:22
Postat av: Anonym

Hejsan!

Själv så är jag väldigt röd i ansiktet, men jag undrar om man måste ha foundation över denna primer eller om det räcker med att bara använda den? Hur väl blandar den ut sig? Tacksam för svar!



2011-10-30 @ 07:53:06

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0