Tårta!

Angående en beskrivning hur man syr in jeans ska jag försöka fixa den närmsta veckan, men nu är det så att jag inte hittade några jeans hemma har nämligen redan sytt in dem flesta,men ska försöka få tag på ett par som sagt!

Har precis ätit jättegod tårta och kollat min nya favorit serie "Vampire Diaries".



♥Kommentera här
Postat av: Lara

nej fyfan va gott!

2010-02-18 @ 22:03:19
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: karolina

Ett hett tips;

Ladda ner dom avsnitter som kommer efter alla från de 3th avsnittet gjorde precis det, det tar typ en kvart och nu vet jag allt dom kommer hända älskar det

2010-02-18 @ 23:46:51
Postat av: B

Fan va gott det ser ut!! :D

2010-02-19 @ 22:59:10

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0