syoss VS TRESemmé

De nya hår-serierna som går på tv reklam hela tiden! :)
Har du testat någon av dom?
Är dem bra?
Blir håret verkligen glansigt?

VILKEN ÄR BÄST TYCKER DU?

♥Kommentera här
Postat av: Emma

tresemme är skitbra! :)

2010-02-17 @ 15:01:58
URL: http://alifestory.devote.se
Postat av: tintin

Jag har inte testat dom, för jag är helt beroende av Tigi, men reklamen är fan jääääävligt rolig =D

2010-02-17 @ 15:10:30
URL: http://lifespotting.blogg.se/
Postat av: Sanra

Jag tycker Syoss är dålig , engligt mig , den passar inte alls mitt hår mitt hår blir bara äckligt av den :S Men jag vet min kompis säger att treseme är verkligen bäst bäst . Men mina favoriter är head%shoulders och loreal ;) Men testa treseme :)

2010-02-17 @ 15:20:08
URL: http://saaamraa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Har testat båda, tresemme är bäst enligt mig :)

2010-02-17 @ 16:09:30
Postat av: Anonym

jag tycker inte dom är så bra alls, gillar mer wellas klassiska. faktiskt:)

2010-02-17 @ 16:53:56
Postat av: annica

Tresemmé funkar kalasbra på mig!

men det varierar ju!

man behöver inte alls ta mycket schampoo i handen

för att det ska räcka till håret.

och mitt blir glansigt.

testa kan du alltid göra men jag rekomenderar det :)

2010-02-18 @ 10:15:31
URL: http://dwanci.blogg.se/
Postat av: m

syoss tycker jag är bra :) håret blir jättelent av det , men det varierar ju!

2010-02-18 @ 11:37:38
URL: http://eftersmart.blogg.no
Postat av: carro :D

fick tresemme gratis från maxi tack vare maxis vävling o massa..men jag tycker inte att man ska köpa ngn bara för att dom går på tv hela tiden...visst produkten kanske är gjord för proffs, men varför säjer dom den då till andra, kanske för att den inte är så bra..? men jag tycker att du ska gå in på en bellebox butik och kolla vad dom tycker för dom är verkligen proffs, men jag har hittat 2 toppenbra märken, sleek look har jag hafft och håret blir superfint. nu har jag tigi bed head mycket populär och luktar FANTASTISKT GOTT och håret blir precis som när man kommit från frisören...och det skyddar så att det inte blir slitet också, det tycker jag är jätte bra, prova! förpackningarna är stora och håller länge också..sök på google så hittar du massor, jag har haft samma 2 schampoo och balsam "flaskor" i 3 månader nu så det håller länge och dom är inte så dyra häller :) kan bara rekomendera att prova.

2010-02-18 @ 14:11:30

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0