Pierca naveln?

Funderar på att pierca naveln, men tänker på alla risker som finns.

Har någon av er det?
Fått infektion?
Är man rädd att den ska åka ur när man badar?
Hur går det att sporta, göra sit ups och sånt?




♥Kommentera här
Postat av: Linn-Lay

Hoppas du sov gott i natt:D

2010-02-25 @ 10:37:59
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Anonym

man får infektion om amn inte tvättar den ordentligt och den sitter ju fastskruvad så den åkar inte ut (;

och den känns inte när du sportar, det är isf om du har en hängande och springer/hoppar, då känns den och det kan göra lite ont om smycket är för tungt :)

2010-02-25 @ 11:14:42
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

jag gjorde det för typ 6 år sedan.. ingen infektion, gjorde inte så ont heller :) dock så tappade jag plutten så piercingen åkte ur sen fick jag inte i den :(

2010-02-25 @ 14:46:52
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Upprörd läsare

tvätta den bra, de är lite ömt i typ 2 veckor efter, sen kan du typ slita i den om du nu så vill, man känner inget. de väsrta som kan hända när man badar är typ att pluppen lossnar, och den kan man köpa snabb igen ! :)

2010-02-25 @ 17:01:57
Postat av: michelle elise

jag tyckker du ska gööööra det!:D jag ska osso göh det;)♥

2010-02-25 @ 19:03:18
URL: http://michelleelise.blogg.se/
Postat av: carolina

man får infektion om man inte tvättar den ordentligt men om man skulle få d så är d bara fortsätta att tvätta så går d bort jag fick d:)

2010-02-27 @ 16:20:54

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0