Tisdag, skola o victoria

Skola som vanligt, rätt okej lektioner idag, förutom NOn som man inte fattade någonting på? haha
Sen Kom Victoria hem till mej, Sjöng massa och valde låt. och det blir Stop and stare!



När jag satt i skolan kom jag o tänka på hur mycket jag saknar branäs. Åka snowboard, Lägga sig och sola mitt i backen, Dricka varm choklad i backen, Hoppa i Funparken och nästa år ska jag klara min 360! :D Åka offpist där man inte får så pistvakterna kommer och letar (H)
Längtar tills det blir snö nu faktist, sveriges väder är riktigt tråkigt nu så det kan lika gärna bli snö!


♥Kommentera här
Postat av: caroline

ja saknar oxå branäs!:D

och den farlig backen!!:D:D<33

2009-09-02 @ 17:41:14
URL: http://rnbcarro.blogg.see

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0