Skolaskolaskola!

Började 09.05 med matte, hade lunchrast och sedan NO prov som gick helt okej!
Fick reda på att jag kommer ha sovmorgon resten av veckan,Skönt! Har ju annars bara sovmorgon måndagar och tisdagar. Men håltimmor är faktist bra ibland.
Jag går ju i musikklass på ytterbyskolan och just nu övar vi till våran 60 tals konsert.
Våran grupp ska spela:
Jackson5 - I Want you back
Ben e king - Stand by me

The kinks - You really got me
Jag sjunger på Stand by me och det kommer nog bli riktigt bra!
Funderar på vad jag ska ha på mig, ett förslag på outfits till 60-tals konserten!




Oavsett vad jag väljer att ha på mig ska jag ha dom här skorna!





♥Kommentera här

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0