Lyckat, men sen Plugg!

Det blev en lyckad kväll och natt hemma hos Victoria med Rebecka,Anna,Linnea,Matilda och Victoria såklart!
Åt tacos,Godis och Chips!
Kollade på "17 again" och "The eye".
Vi var typ halvvägs inne i att kolla på "The eye" när jag somna, och en efter en somnade efter mig.
Så vi kollade klart på den när vi vaknade på morgonen! Och då kollade vi även på "She´s the man"
Jag älskar er tjejer♥



Klippte lugg för en vecka sen men den har varit uppsatt hela veckan, men nu har jag vant mig och får väl se hur ofta jag har nere den ;).
Nu ska jag plugga SO, Har nämligen prov imorgon och det e typ 32 sidor och läsa och jag har inte ens börjat?
Sjukt tråkigt men skola e skola och jag vill endå ha ganska okej betyg så...
Nu blir det att läsa på och lyssna på skön musik!
SeeU♥




♥Kommentera här
Postat av: Sofia

så sjukt fin e du! <3

2009-09-20 @ 18:29:46
URL: http://sofiaahrnberg.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0