Soft dag!

Mitten på veckan nu!
Började med syslöjd på morgonen och det är ett av mina favorit ämnen!
Fortsatte sen med sega lektioner fram till lunch sen var det HKK där hon bara pratade om näringsliv hela lektion,
Hon ska nog börja tänka på sin egen hälsa innan hon undervisar oss i sånt!
Efter skolan Tog jag och Linnea bussen in till kungälv och gick till kyrkan, 2 timmar innan konfan började, men vi gjorde chokladbollar och spelade bluff framm tills dess, mys!
När jag kom hem fick jag värsta kicken av att sy något användbart och jag "sydde" två halsdukar av filtar jag inte använder!
Dem blev snygga faktist här är en:
Halsduk -  by emelia
Jacka - Raw
Tröja - Peak performance
Linne under tröjan - Mikado
Leggings - H&M



♥Kommentera här

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0