Tips om foundation

Här är ett inlägg inriktat mot er tjejer som läser min blogg :)

Denna foundation använder jag och den täcker bra och håller hela dagen!
"Håller i 16 timmar"


Jag anväder en borste när jag tar på foundation för jag har läst att det är mer hygieniskt,
I foundation svamparna ligger det kvar bakterier så man ska egentligen bara använda den i 2 dagar och sedan slänga den. En borste funkar bra och det blir mycket jämnare!
Jag brukar bortsa med en torr puder borste utan något på när jag är klar för att de inte ska vara kletigt.
En borste kan man också ha i ca 1-2 år bara att tvätta med såpa emellanåt och finns att köpa  lite överallt, kicks, make up store, the body shop,  eller var som helst där dom säljer smink!






♥Kommentera här
Postat av: julia (:

måste köpa foundationen (:

vart köpte du den?<3

2009-11-27 @ 22:20:13
URL: http://xjuulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste köpa foundationen (:

vart köpte du den?<3

2009-11-27 @ 22:22:14
Postat av: emelia gunnarsson

Den finns att köpa i de flesta butikerna, Kicks, Maxi , H&M mfl.. du hittar den nog om du frågar efter den :)

2009-11-28 @ 11:34:28
URL: http://emelialinnea.blogg.se/
Postat av: malin

en foundationborste kan du ha i princip hur länge som helst och den ska rengöras med diskmedel minst en gång i veckan.

2010-02-16 @ 23:11:02

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0