Svar från frågestunden!

Hejhej!

Nu kommer frågor och svar!

Var får du inspiritation från?
Svar: Jag brukar kolla runt på olika bloggar och sidor, här är några!

Veckorevyn - En tidning egentligen men sidan innehåller skönhets tips och bra bloggare
Kenzas Blogg - En blogg jag kollar varje dag, hon har snygg stil och är rolig
Lindas sminkblogg - Den bloggen som jag lär mig själv av i sminkväg

Hur klipper du ut bilderna så perfekt så det blir vitt bakom?
Svar: Jag tar korten mot en vit vägg och sedan använder jag ett gratis program som heter photofiltre
Kolla HÄR och bläddra ner lite tills du hittar mitt inlägg hur jag klipper ut!


Hur fixar du ditt hår varje dag?

Svar: Oj vilken rolig fråga haha, Alla har vi ju våra bra och dåliga hårdagar.
Men ibland så borstar jag igenom det så det blir blött och låter det torka själv, det blir platt för mig.
Sen använder jag volumemaster längs benan.
Annars så använder jag OBH Nordicas vågtång och vågar håret eller plattar det med en plattång!

Saknar du gamla klassen?
Svar: Det är klart men inte alla,  skulle vara kul att träffas igen :)

Var har du lärt dig att sminka som du gör?

Svar: Jag har inte gått någon kurs eller så men jag brukar kolla på en blogg som är grym med smink! Kolla Längst upp!






♥Kommentera här

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0