Hur klipper jag ut mina bilder?

En av frågorna i frågeinlägget var hur jag klipper ut mina bilder.
Jag använder mig av photofilter som är ett gratis program.
Jag har tagit mina bilder mot en en färgat vägg, då är det lättast att klippa ut.
Sen använder man den markerade verktyget på bilden och klickar på bakrunden, sen delete.
Resten zoomar jag in och målar med penseln och klart :)


Programmet finns att ladda hem HÄR :)

♥Kommentera här
Postat av: Anonym

Hur fick du det programmet, vart och hur? hur dtor plasts tar det? :)

2009-12-07 @ 13:47:58
Postat av: Anonym

hur gör man när man bestämt sig för att ta bort en del av bakrunden! Typ som att bekräfta att jag tar bort? ;)

2009-12-07 @ 15:09:28

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0