091214

Hejhej!
I skolan idag jobbade vi ingenting, snackade betyg och såg på film!
Blev skitglad att jag fick MVG i musik för jag går ju endå i musikklass
och konstigt nog fick bara en tredjedel av klassen MVG, resten VG.
Så jag e sjukt glad att jag fick det!

Suttit enda sedan jag kom hem från skolan och sytt på mitt december projekt
som är så gott som klart, en liten sak bara kvar så på onsdag ska jag ta
med det till skolan och visa för min syslöjdslärare, så på onsdag får ni se den!
Blev verkligen jätte nöjd och jag älskar den redan :D

Nu ska jag gå ner och bygga & dekorera pepparkakshus Och baka pepparkakor =)

Så här blev det :) Florsockret tog slut så det får fixas färdigt imon!






♥Kommentera här

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0