Tisdag, Klassresa

Hej alla som läser detta! :D
Drog ut till Ytterby station vid halv tio med packning o solbrillorna på!
Åkte bussen ut till martstrand och busschauffören cepa så vi fick gå från färjan till campingen med as tunga väskor, sjukt jobbigt! (Y)
Valde stuga o fixa lite, laga egen mat och åt glass.

Drog ner till stranden med badkläderna på, Jag och ngr gick och fyllde typ 40 ballonger med vatten och bar ner dom till stranden.
Hade vattenkrig med en blöja på huvudetHAHAHAHAHA
De va en tävling som man va i lag och sen vägde dom vilkas blöjor som vägde minst när de va slut, o vi kom på delad första plats (H)
Hahahaha alla såg sjukt dumma ut!

På eftermiddagen spelade vi minigolf o jag var typ sämst haha :D
På kvällen grillade vi korv och marsmellows gott!
Och gjorde massa roliga tävlingar, jag vann fanny banny och spottalängstgodis tävlingarna haha bäst :D
Kollade på tv till typ 12 sen stack jag till Calle,Jacobs,Oskars och Mikaels stuga, Anna va där med mej!
Sen vid 2 kom Linnea och Agnes med kulkul :D(Y)
Haha jag vet inte vad vi gjorde hela natten typ prata,lyssna på musik, gömde oss för lärarna HAHA,kolla på tv och lite sånt mys va det iallefall!
Och alla gick till sina egna stugor halv 6 och vi sov typ 2 timmar den natten!
Nu har jag Färgat om mitt hår och jag tror det blir bra imorgon blir det skol foto, good luck to me!

♥Kommentera här

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0