Fredag!

Åkte in till gbg med Victoria o Linnea vid 1, gick runt på stan o kolla lite och så!
Åt as god,stor glass, det gillar vi (Y)
Sen bussen hem o fixa lite saker,


Ni e bäst, de bara e så!<3



Drar till Fanny på Party på kvällen , grattis :)
Jag och linnea gillar snacksbordet (Y) hahaha!
Singstar turnering o gissa, vilka som kom i final? Josefina vs Emelia haha o vi kunde inte sjunga klart låten för vi skratta o hon cepa på mig haha så josefina vann inte om ni ville veta  :D
Sen typ satt o snacka massa, fick ju veta lite saker ;o
Kommer bara ngn bild jag tog nt så många ;)

Anna o Josefina sjunger!


Ingen ville vara med på kort haha ;D




♥Kommentera här
Postat av: josefina

hahahahha ojojoj hur ser jag ut :D

2009-08-18 @ 21:17:41

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0