Svar på frågorna!

Går du i någon sport?

Svar: Jag dansar street dance och har gjort det i 4 år nu, ska testa någon annan dans nu till hösten!

Vilka sporter har du gått i ?

Svar: Jag har gått i det mesta Fotboll, Innebandy, Ridning, Konståkning, Gymnastik och Dans

Du har ju varit på solsemester, ska du åka skidor eller något också?

Svar: Det vet jag inte riktigt än får väl se framöver!

Vem är din bästavän?

Svar:Victoria och Linnea♥

Är det ditt riktiga hår eller har du lös hår?

Svar: Det är mitt riktiga :)

Hur lång är du?

Svar: Jag är väl typ 167cm eller något :)

Vart får du tag i alla tyger till klänningar?

Svar: Jag har fått lite av farmor, sen tar jag gamla kläder här hemma och syr om, sen syr jag i slöjden.



♥Kommentera här
Postat av: juulia :D

kan inte du lägga upp hur du sminkar dig steg för steg?:d

med ögonskuggor oså menar jag :)<3

2010-01-05 @ 16:23:25
URL: http://xjuulia.blogg.se/
Postat av: LINNNN SÖÖNNERHOLM

så sjukt fin är du emelia !! :O (L)

2010-02-05 @ 19:07:27

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0