insydda jeans

Sydde in ett par helt nya replay jeans som har legat i min garderob i flera år, trodde dom var för små aldrig använt dom förut, men jag fick allt på mig dom och lyckades att sy in dom och det blev riktigt bra!

Innan                                                Efter

♥Kommentera här
Postat av: Anonym

emelia ! hur sydde du in byxorna ? xd

ända uppifrån och nert eller bara där nere ? eller hur ? :P FÖRKLARA :D

2010-02-06 @ 21:01:36
Postat av: Pem

wow Emelia va grymt duktig du e på att sy!! sjukt nyfiekn på hur du lyckats sy in jeansen så snyggt tipps?!?!

massa kramar emelie ;)

2010-02-16 @ 19:17:24
URL: http://metrobloggen.se/pem
Postat av: sanna

vill också verkligen veta:) snälla svara

2010-02-16 @ 23:02:02
Postat av: E

Jag vill veta hru du gör sååå :D

2010-02-17 @ 12:03:29
URL: http://photobyemma.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0