En 2009 lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Semestrade i egypten sen finns det ju säkert massa saker, men kommer inte på något just nu!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, Men kusin
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tur det!
5. Vilka länder besökte du? Turkiet och Egypten
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, Pojkvän :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 31 DECEMBER , UNITE10
8. Vad var din största framgång 2009? Mina plagg som jag sytt
9. Största misstaget? att jag inte vågar prata med folk som man ser och vill prata med...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Mina knän är för det mesta alltid "sjuka"
11. Bästa köpet? Oj det var svårt, hmm.. min Ed hardy bikini för 240kr lite dyrt för en bikini men den va snygg!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Godis, Kläder och små saker
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? UNITE10, alla nyårs dagarna
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Crazy frog in the house (egypten) och Viva la vida (Gothia invigningen)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vågat prata med folk jag inte känner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj och släkt
19. Blev du kär i år? Inte riktigt kär, men gillade någon...
20. Favoritprogram på TV? Navy CIS, Top model- alla säsonger, Project runaway och
21. Bästa boken du läste i år? Gränsen och Hoppet
22. Största musikaliska upptäckten? Lady gaga
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? God tårta och ett roligt party med vänner!
25. Något du önskade dig men inte fick? Love...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Åt tårta sen kommer jag inte ihåg :D
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? kärlek och mer sociaaaaaaalitet från vissa
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? jaadu, väldigt varierande. Men nu är den bara jag.
29. Vad fick dig att må bra? Linnea och Victoria, Snowboard och Turkiet!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Taylor Launter
31. Vem saknade du? ....
32. De bästa nya människorna du träffade? Vet faktist inte jag har haft dom flesta runt mig innan 2009! :)



♥Kommentera här

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0