Måste berätta en rolig sak som hände inatt haha!

Inatt så vaknade jag av att de stog några killar i dörren och började prata med mig med en sjukt rolig dialekt
Och jag som bara va halvt vaken svara lite sömnigt tyket haha!

De va flera så vet nt vem som sa vad och jag vet inte ens vilka dem var haha!
Kille - Kan inte du komma ut och vara med oss?

Jag - neeej
Kille - Va fint hår du haaar.
Kille  - Ja, svart och långt
Kille - Va heter duuuu?

Jag  - De säger jag inte
Kille  - Ska du sooova nuuu?
Jag - Håll kääääft.
Sen tror jag jag somnade? HAHA
Vet inte mer vad dom eller jag sa för jag sov typ halvt när dom va där så!
HAHAHAHAHA om jag var vaken och kunde tänka skulle jag gått med dom helt klart :D
Olivia hade också vaknat så hon hörde allt jag sa och när jag vaknade undrade jag om jag hade drömt, men det hade jag juh inte hahaha :D

Och mitt hår är inte svart, det är mörkbrunt  ;)







♥Kommentera här
Postat av: oliviaaaaaaaaaa

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! hahahahahah

2010-01-02 @ 11:49:13
Postat av: oliviaaaaaaaaaaaaaaaa

bäääääääääääääääääääääääääst! HAHAHAHAHA

2010-01-02 @ 11:49:51

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Ditt fina namn? :)
♥ Kom ihåg mig?

♥ Din mail adress: (publiceras ej)

♥ Blogg/Hemsida:

♥ Kommentera mera!

Trackback
RSS 2.0